eokul kampüs: okul,öğrenci, üniversite eğitim bilgi sitesi

Artikel Terhangat

test

Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Pamukkale Üniversitesi



Pamukkale üniversitesi, 1992 yılında denizli ilinde kurulmuş devlet üniversitesidir. Pamukkale üniversitesi, bilginin en önemli güç haline geldiği bugünün dünyasında, bizler bilimsel bilginin üretildiği ve öğrencilere aktarıldığı en yüce kurum olmanın bilinci ile geleceğin gençlerin ellerinde şekilleneceğine olan inancımızla çalışmalarımıza yön veriyoruz.

 
        
                   
Üniversitemizin eğitim misyonu tıp, mühendislik, iktisadi idari bilimler, fen bilimleri, sosyal bilimler, güzel sanatlar, eğitim bilimleri ve teknik eğitim gibi birbirinden farklı alanlarda ülkemizin ihtiyaç duyduğu çağdaş, bilgili, yaratıcı ve girişimci genç beyinlerin yetiştirilmesidir. Magna Carta Universitatum’u imzalamış, The European University Association ve International Association of Universities’in aktif üyesi olmuştur. 2009 yılında Avrupa Üniversiteler Birliği Dış Değerlendirme sürecinden başarıyla geçmiştir. Üniversitemizin uluslar arası ilişkileri, ikili işbirliği ve ortak proje çalışmaları her geçen gün artmaktadır. 119 Erasmus Antlaşması imzalanmıştır. Bilimsel araştırma ve bilginin önemine inanan bir dünya üniversitesi olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Pamukkale Üniversitesi, nitelikli öğretim kadrosu, modern alt yapısı ile siz gençlerin dinamizmini birleştirerek daha güçlü yarınların temelini atmayı kendisine hedef edinmiştir.

Pamukkale Üniversitesi Adres
Pamukkale Üniversitesi Kınıklı Kampüsü 20020 Denizli

İletişim bilgileri
Telefon: 0258 296 20 00
E-posta: gensek@pau.edu.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

genel ahlaka aykırı,küfur, şiddet içeren yorumlar yayınlanmayacaktır...

eokul Kampüs Yönetimi

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar