eokul kampüs: okul,öğrenci, üniversite eğitim bilgi sitesi

Artikel Terhangat

test

Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Amasya Üniversitesi

Amasya Üniversitesi
Amasya Üniversitesi 2006 yılında amasya ilinde kurulmuş devlet üniversitesidir. Amasya üniversitemiz Eğitim, Fen-Edebiyat, Mimarlık, Teknoloji ve Tıp Fakülteleri olmak üzere toplam 5 fakülte, 1 yüksekokul, 2 yıllık eğitim-öğretim veren 5 meslek yüksekokulu ve 2 enstitü ile eğitim-öğretim hizmetlerini sürdürmektedir.
       
Amasya Üniversitesi
           
               
Amasya Üniversitesi, akademik, teknolojik ve kültürel başarısını ispatlayacağı çağdaş yönetim öğrenim ve eğitim anlayışı ile dünya üniversiteleri arasına girmeye çalışan bir eğitim kurumdur. Çağdaş, dünyada öncü ve önder olması için, araştırma, öğrenme, sağlık ve eğitim ihtiyacına evrensel, bilimsel ve etik değerlerden ödün vermeden hizmet edecek, ülke ekonomisine, sağlığa, sanata ve kültüre katkıda bulunacak aydın insanlar yetiştiren örnek bir üniversitedir. Üniversitemiz öğrencilerin beden ve ruh sağlığını korumak amacıyla sağlık hizmetlerinden faydalanmaları için tüm alt yapı ve hizmetler gerçekleştirilmektedir. Öğrencilerimizin Kısmi Zamanlı Öğrenci statüsünde istihdam edilerek burs hizmetlerinden yararlanmaları, ihtiyaç sahibi olanların yemek yardımından faydalanmaları sağlanmaktadır. Öğrencilerimizin sosyal faaliyetlerde ön sıralarda yer almalarını sağlamak amacıyla bahar şenlikleri, nevruz kutlamaları, mezuniyet ile her türlü organizasyon düzenlenmektedir.

Amasya Üniversitesi Adres
Akbilek Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No:7 PK: 05100 Merkez, Amasya

İletişim bilgileri
Telefon: 358 218 01 60
E-posta: webadmin@amasya.edu.tr
Bağlantılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

genel ahlaka aykırı,küfur, şiddet içeren yorumlar yayınlanmayacaktır...

eokul Kampüs Yönetimi

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar