eokul kampüs: okul,öğrenci, üniversite eğitim bilgi sitesi

Artikel Terhangat

test

Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

9 Mayıs 2013 Perşembe

Anadolu Üniversitesi

Anadolu Üniversitesi Kampüs

Anadolu Üniversitesi; her türlü altyapısı tamamlanmış, çağdaş teknolojik imkanlara sahip, öğrenci odaklı eğitimiyle, öğrencilerin sosyal ve kültürel etkinliklere katılarak kendilerini ifade etme olanağı bulmalarını sağlamaktadır.
 


Anadolu Üniversitesi


Üniversite bünyesinde ulusal ve uluslararası alanda deneyimli ve birikimli, sayıları 1.900’ü bulan öğretim elemanı görev yapmaktadır. Birimlerinin tamamına yakınında İngilizce hazırlık eğitimi verilmektedir. Öğrencileri yarınlara hazırlarken onları çağdaş bilgilerle donanmış, dünyayı tanıyan, en az bir yabancı dil bilen bireyler olarak yetiştirmek hedeflenmektedir. Anadolu Üniversitesinin tüm birimleri, çağdaş yükseköğretimin gerektirdiği teknik donanıma sahiptir; tüm laboratuvar, atölye ve stüdyolar en gelişmiş cihazlarla donatılmış; eğitimde, uygulama için gerekli olan her türlü araç ve malzemeler sağlanmıştır. Anadolu Üniversitesinde, eğitim-öğretim ve bilimsel çalışmaların yanı sıra sosyal ve kültürel etkinliklere de büyük önem verilmektedir. Bu kapsamda, konferans, seminer, panel, kongre, sempozyum gibi bilimsel toplantılar; gösteri, sergi, tiyatro, konser gibi çok sayıda kültürel etkinlik gerçekleştirilmektedir. Anadolu üniversitesi bünyesinde bulunan açıköğretim ve uzaktan eğitim hizmeti veren fakülteleriyle, 1 milyon 700 bin öğrencisiyle Türkiyenin en büyük üniversitesi ve fakültesi kabul edilmektedir

Anadolu Üniversitesi Adres
Anadolu Üniversitesi Yunusemre Kampusü, 26470 ESKİŞEHİR

İletişim bilgileri
Telefon: 0 222 335 05 80
E-posta: gensek@anadolu.edu.tr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

genel ahlaka aykırı,küfur, şiddet içeren yorumlar yayınlanmayacaktır...

eokul Kampüs Yönetimi

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar