eokul kampüs: okul,öğrenci, üniversite eğitim bilgi sitesi

Artikel Terhangat

test

Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

11 Mayıs 2013 Cumartesi

İstanbul Üniversitesi


İstanbul Üniversitesi kuruluşu 1453 yılına dayanmaktadır; istanbul ilinde kurulmuş devlet üniversitesidir. istanbul verdiği çağdaş, yenilikçi, Atatürkçü, düşünceye saygılı eğitimi ve sosyal-kültürel etkinlikleri, 12 kampüs, 20 fakültesi ve geniş arşivli kütüphanesi ile Türkiye’nin saygın yükseköğretim kurumlarından biridir.
istanbul üniversitesi

İstanbul Üniversitenin çeşitli fakültelerinde yan dal ve çift anadal uygulaması ile öğrencinin üniversiteye giriş puanı dikkate alınmaksızın istediği ve başarılı olabileceği programlara devamı sağlanıyor. Üniversite sosyal, sportif, kültürel ve her türlü bilimsel etkinliği destekliyor, yurtiçi ve yurtdışındaki bilimsel etkinliklere de parasal destek sağlıyor. Türkiye'nin en geniş kitap, dergi ve yayın kaynağı olan İstanbul Üniversitesi Merkez Kütüphanesi yazılı ve basılı her türlü kültürel mirasımızı geçmişten geleceğe taşırken, teknolojinin olanaklarından da faydalanılarak aranılan bilgi ve belgeye en kısa zamanda, hızlı şekilde ulaşmaya olanak sağlar. istanbul üniversitesi 2012 yılında açtığı açık ve uzaktan eğitim fakültesiyle
Endüstri mühendisliği,Sosyoloji,Felsefe,İşletme,iktisat,Coğrafya,tarih,halkla ilişkiler bölümlerinde ikinci üniversite ve açıköğretim sistemiyle uzaktan eğitim yapmaktadır.
İstanbul Üniversitesi Adres
İstanbul Üniversitesi Merkez Kampüsü, 34452 Beyazıt - İSTANBUL

İletişim bilgileri
Telefon: 0 212 440 00 00
E-posta: iubilgi@istanbul.edu.tr

1 yorum:

  1. 2008-2012 arası istanbul üniversitesi edebiyat fakültesinde öğrenciydim bu kapıdan kaç kere geçtim hatırlamıyorum. keşke herşey öğrencilik gibi olsa 1 senedir kpssye hazırlanıyorum atanabilmek için çabalıyoruz

    YanıtlaSil

genel ahlaka aykırı,küfur, şiddet içeren yorumlar yayınlanmayacaktır...

eokul Kampüs Yönetimi

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar