eokul kampüs: okul,öğrenci, üniversite eğitim bilgi sitesi

Artikel Terhangat

test

Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Bartın Üniversitesi

Bartın Üniversitesi
Bartın Üniversitesi 2008 yılında bartın ilinde kurulmuş devlet üniversitesidir. Bartın üniversitesi,öğrenciyi bütün eğitim çalışmalarının merkezine yerleştirir. Kişiye saygı, sosyal sorumluluk, yenilik ve dinamizm, zihinsel gelişmişlik, işbirliği yapma, bilimsel üretkenlik ve dünyaya açılma ve farklılık temellerini baz alır.

    
    
Bartın Üniversitesi
Bartın Üniversitesi, çağdaş bir öğrenme ve bilim ortamı oluşturarak kendini öğrenmeye, araştırmaya ve üretmeye adamış, eleştirel düşünme, iletişim kurma, işbirliği yapma ve sorun çözme becerilerini geliştiren, çağımızın gerektirdiği bilgi ve teknolojileri üreten, toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip, ülkemizin geleceğine yön veren bireyler yetiştirmeyi görev edinmektedir. Katılımcı yönetim anlayışı ile fakülteler ve disiplinler arası eğitim, araştırma ve işbirliğini geliştiren, öğrenci merkezli eğitim yapan, örgün ve uzaktan eğitim programlarını çağdaş bilim anlayışına göre etkili ve verimli yürüten, gelişimini sürdüren, kültürel, ekonomik ve sosyal kalkınmaya katkıda bulunan saygın bir eğitim, bilim ve teknoloji üniversitesidir.

Bartın Üniversitesi Adres
Bartın Üniversitesi Rektörlüğü 74100, Merkez, Bartın
İletişim bilgileri
Telefon: 378 223 55 00
E-posta: rektorluk@bartin.edu.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

genel ahlaka aykırı,küfur, şiddet içeren yorumlar yayınlanmayacaktır...

eokul Kampüs Yönetimi

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar