eokul kampüs: okul,öğrenci, üniversite eğitim bilgi sitesi

Artikel Terhangat

test

Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Bursa Teknik Üniversitesi

Bursa Teknik Üniversitesi, Bursa'nın ikinci bir devlet üniversitesi olarak 21.07.2010 tarih ve 27648 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanan Bakanlar Kurulu kararına göre 6 Fakülte, 2 Enstitü ve 1 Yüksek okul ile kurulmuştur. BTÜ, Osmangazi ve Yıldırım yerleşkelerinde eğitim öğretim faliyetlerini sürdürmektedir. Bursa Teknik Üniversitesi, öğrencilerini araştırma, bilgi, teknoloji, sosyal ve sanatsal değer üretme ve ürettiklerini hayata uyarlama becerisi kazandırarak onları geleceği şekillendiren bireyler olarak yetiştirmektedir.
Bursa Teknik Üniversitesi

Bursa Teknik Üniversitesi bilgi, teknoloji, sosyal ve sanatsal değer üreten ve ürettiklerini kullanabilir değere dönüştürmeyi amaçlayan bir üniversitedir. Üniversitede İngilizce hazırlık sınıfı bulunmaktadır; yabancı okutman desteğinde üst düzey bir İngilizce eğitim programı verecek düzeyde bir hazırlık sınıfıdır. BTÜ Kütüphanesi üniversite hedefleri doğrultusunda, eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetlerini desteklemek için; gerekli fiziki alt yapı ile birlikte her türlü bilgi kaynağını temin etmek, düzenlemek, geliştirmek ve çağın gerektirdiği şekilde üniversite öğretim elemanına, personeline, öğrencilerine, araştırmacılara ve diğer kullanıcıların hizmetine sunmak üzere çalışmaktadır.

Bursa Teknik Üniversitesi Adres
Bursa Teknik Üniversitesi, Atatürk Kongre Kültür Merkezi, Merinos Parkı - Osmangazi - BURSA
İletişim bilgileri
Telefon: 0 224 314 16 04
E-posta: bilgi@btu.edu.tr
Bağlantılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

genel ahlaka aykırı,küfur, şiddet içeren yorumlar yayınlanmayacaktır...

eokul Kampüs Yönetimi

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar